29 Haziran 2012 Cuma

yine mi?

ben sunu farkettim buraya bi cok mutluyken bide cok mutsuzken yazıyorum

tahmin edin suan hangisindeyiz?
tabiki MUTSUZ!

tatile gidemiyorum. onun yanına gidemiyorum. normalde bavulumu onun yanına gitmek için hazırlıcakken simdi ablamın yanına gitmek için hazırlıyorum, ruh halim berbat bi durumda, en yakın arkadasımdan 2 aylıgına ayrı kalcam. bu beni üzüyo, hemde cok üzüyo

sonra sonra onu göremicem daha ne ya?
burda aglamaktan sıkıldım ya ben

ablamın yanına gidip bunalıma girmeyi planlıyorum acıkcası
güzel bi plan

he bide temmuz sonu gidicektik tatile. canım annecim beni yanlıs anlamıs ben temmuzun son haftasını kastetmiştim meger o son hafta yani 1 agustos sanmıs, 2 aylık tatilimden geriye kaldı 2 hafta, cook garip hemde cok

ay yok dur aglamıcam, kucuk seylerle mutlu olmayı ögrendim ben bu sene
gülmeyi
her seye ragmen gülmeyi de ögrendim ben
ama bu sefer
olmuyo ya
gercekten olmuyo
bünyem pes etti galiba

neyse, bunu okuyan kimse olmamasına ragmen içimi rahatlatıyo bu yazılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder